sobota, 16 kwietnia 2016

Zaproszenie na Bierzmowanie

Podobno czyjeś dzieci rosną szybciej, 
ale jak dla mnie, to moje też szybko rosną.
Ledwo co była Komunia Święta, a już niedługo Bierzmowanie.
Z tej okazji przygotowałam dla mojej latorośli 
takie skromne zaproszenia dla znajomych.
Robiłam je etapami.
Ostatnie najbardziej mi się podoba.
 Dodałam najwięcej różnych przydasi.

Oto ostatnie zaproszenie:




Te zaproszenia mają troszkę mniej przydasi:







A to zaproszenie, można powiedzieć, że to mój prototyp.
Najskromniej ozdobione.



To zaproszenie posyłam na wyzwanie :


do :




I used:





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



11 komentarzy:

  1. Śliczne! Mi też najbardziej podoba się to najbogatsze:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Tradycyjne i eleganckie zaproszenia. Wyszły Ci idealnie. Na pewno wykonane z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne, to prawda dzieciaczki rosną za szybko pozdrowionka i buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ładne i widać, że dużo serca włozyłaś w ich wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:)Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zaproszenia, a ostatnie czyli w poście pierwsze najpiękniejsze.
    Gołąbek na karteczce zachwycający! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for joining Marianne Design Divas ( anything goes option birds) challenge, very pretty card(S), good luck, hugs Blankina

    OdpowiedzUsuń
  8. Een mooie kaart!
    Dank je wel voor je bijdrage bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej słonikowej kartki1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i eleganckie zaproszenie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie mozna zamowic takie zaproszenia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...